Rekisteröidy käyttäjäksi!

Kirjaudu

Tervetunnus

Salasana

Unohditko salasanasi?
Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.

Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:

» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa
» Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa
» Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa
» Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa
» Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Terve Rekry: CV:n jättämistä varten

Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.

Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!

SAIRAUSKOKEMUKSET Etusivulle
Terve Media palveluissa on tällä hetkellä 0 rekisteröitynyttä keskustelijaa. Ohjeet

Hae
keskustelusta
Keskustelua
Nimimerkkiä

Suosituimmat
Syöpätaudit:
Kalkkeutumaa rinnassa

(06.05.2012 klo 23:08)
Naistentaudit:
£ûcheap snapback hats|sna...

(09.05.2012 klo 09:39)
Syöpätaudit:
Todettu KML

(15.05.2012 klo 23:27)

ANESTESIA JA KIVUN HOITO Kipu parempaan päin

Vaihda näkymää: 
Viestin aihe: parempaan päin
Nimimerkki: liian kauan kipee Lähetetty: 14.04.2010 klo 01:43
olen ollu nyt tosi kauan sairaala hoidossa ihoosastoola olin ensin 2009 kuukauden osastolla haava hieman tuli paremmaksi sitten pääsin taas kotiin olin ollu noin 9 päivää kotona kun haava taas huononi tosi pahasti siinä kasvoi 5 erilaista pahaa bakteeria jouduin taas osastoole 2010 laittoivat antiooppi tipan tippumaan olin ollu kuukauden osastoola kun lääkärit päättivät tehdä vielä kerran ihosiirto suilale siirron se onnistui hyvin ja haava vihdoin rupesi menemään kiinni päin olin osastolla 2 kuukautta ja 2 viikkoa oli se pitkä aika olla sairaalassa nyt käyn väin osastolla vaihdattamassa siteet haava on täysin menny viimein kiinni mutta joudun pitämään siteitä suojana vielä pitkään että ei enää menisi rikki muuta sitten tuli uusi kiusaus vielä siinä missä on ollu teipit kiinni ihossa on kutissu kamalasti olen raapininut ihomenny rikki monesta kohtaa punottaa nyt hoitajat koittaa saada tämäm vaivan paranemaan haluaisin jo päästä koko sairaala hommasta eroon olen sairastanut nyt jo 3 vuotta ja 4 kuukautta se on pitkä aika todella täytyy saada tuo kyljen haavaumat paranemaan että saisi viettää lasten kanssa kunnon kesän uimista ja jotain muuta kivaa hyvää kevään jatkoa kaikille timo turusta2010.

Keskustelun kulku:
  parempaan päin 14.04.2010 klo 01:43

Sivu on päivitetty 02.12.2011

TERVE24