Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.
Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:
» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa » Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa » Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa » Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa » Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Terve Rekry: CV:n jättämistä varten
Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.
Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!
Nimimerkki: sirkkis Lähetetty: 12.09.2008 klo 12:41
Olin silloin 20 v ja siskoni 14 v. Siskoni aloitti näihin aikoihin tupakoinnin, ja minä ison siskon ominaisuudessani motkotin tupakoinnista jatkuvasti. Eihän tietenkään uskonut minua tupakan vaarallisuudesta, ja uhma minun varoituksista oli hällä väliä. Aikaa kului vuosia, yritti hän jossain vaiheessa lakkoa huonolla menestyksellä. Sitten 2005 vuoden lopulla , ennen joulua, hän joutui sairaalaan tutkimuksiin, päänsäryn ja käden puutumisen vuoksi. Aivoista löytyi kasvaimen etäispesäkkeitä, ja edelleen keuhkoista. Kaikki voitava tehtiin, leikkaukset, sädehoidot sekä solumyrkyt. Hän vietti ihanat 50 v synttärit 2006. Lääkäri ei koskaan luvannut, että hän paranisi, vaan yritettiin saada lisäaikaa. Vuosi 2007 oli vaikea, päästiin syksyyn, hän oli saattokodissa 3 kk odottaen pääsyä taivaan isän luo ja pääsikin kotiin joulukuun alussa.
Kävin häntä saattokodissa katsomassa 3-4 kertaa
viikossa tämän kolmen kuukauden aikana, eikä se ollut helppoa. Kaikki, ketkä poltatte, havahtukaa, elämä on ainutkertaista elää !
Nimimerkki: tyttööö92 Lähetetty: 29.01.2009 klo 11:20
no mä oon nyt ite 16v. ja broidi 14v... sillo ku täytin 14 nii aloin polttaa, ja broidi samoihin aikoihin mun kaa... ja molemmat poltetaan viel.. pystyin olla viikon ilman tupakkaa, ku olin ulkomailla, ja siellä en pystyny polttamaan, ku olin mummin kaa... sen jälkeen olen yrittäny lopettaa, mut ei pysty.