Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.
Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:
» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa » Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa » Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa » Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa » Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Terve Rekry: CV:n jättämistä varten
Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.
Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!
Nimimerkki: Ei nimimerkkiä Lähetetty: 30.11.2010 klo 02:11
hei! kylläpä kuulosti tutulta.Itse ollut 2009 tammikuusta sairaslomalla selän takia. Kolme kertaa jo kirurgit sanoneet etteivät ala leikkaan. Laitan linkin kun vaimoke oli kirjottanu tästä minun tilanteesta tuonne suomi24 seen että mitäs nyt kun tuntuu ettei apua saa mistään ja tilanne käy vaan päivä päivältä pahemmaksi
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9488205
En ymmärrä mitä niiden lääkäreiden päässä liikkuu kun eivät ala hoitamaan vaikka on paljon ja pahoja halvausoireitakin jo.Itse en pysty epilepsia lääkeitä syömään kun ne eivät paassa minulle mutta oxycontiineja napsin senkin edestä ja kyllähän ne lääkäritkin syöttävät ennemmin lääkkeitä kun alkavat leikkaan tai yleensäkkään helpottamaan muuten tilannetta. Ja samoten täälläkin ollaan liian nuoria eläkkeelle ja työhalut olisivat kovat mutta miten menee töihin kun ei voi tehdä edes kodin normaali askareitakaan.