Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.
Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:
» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa » Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa » Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa » Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa » Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Terve Rekry: CV:n jättämistä varten
Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.
Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!
olen nuori 31 vuotias nainen viimeajat olen kärsinyt keskittymisen puutteesta ,kovasta hikoilusta,käsissä ,sekä jaloissa,välistä kylmän nihkeät ja kylmät sitten lämpöiset, opiskeluni ei ole sujunut kuin pitää ahkera olen pyrin eteenpäin,Ja kun koe ei ole mennyt läpi opiskelen atk kurssia jossa kokeita ,epäonnistumisen jälkeen olen uupunut alakuloinen,en keskity tekstin lukemisenkaan,ja kun alan jotain tekemään työ kotona jne se ei suoriudu loppuun vaan se jää paikalleen,olisiko siis syytä mennä lääkärin juttusille ja huomannut myös että en hymyile kuin harvoin
huolestunut olen itsestäni
kiitos etukäteen jos tästä olisi apua minulle kuin monelle muullekkin ..
Viestin aihe: onko syytä ahdh epäilykseen ( RE: onko syytä ahdh epäilykseen )
Nimimerkki: jenni Lähetetty: 19.11.2007 klo 21:04
hei
olen nuori 31 vuotias nainen viimeajat olen kärsinyt keskittymisen puutteesta ,kovasta hikoilusta,käsissä ,sekä jaloissa,välistä kylmän nihkeät ja kylmät sitten lämpöiset, opiskeluni ei ole sujunut kuin pitää ahkera olen pyrin eteenpäin,Ja kun koe ei ole mennyt läpi opiskelen atk kurssia jossa kokeita ,epäonnistumisen jälkeen olen uupunut alakuloinen,en keskity tekstin lukemisenkaan,ja kun alan jotain tekemään työ kotona jne se ei suoriudu loppuun vaan se jää paikalleen,olisiko siis syytä mennä lääkärin juttusille ja huomannut myös että en hymyile kuin harvoin
huolestunut olen itsestäni
kiitos etukäteen jos tästä olisi apua minulle kuin monelle muullekkin .. saisikohan vastauksen
Viestin aihe: jenni ( RE: onko syytä ahdh epäilykseen )
Nimimerkki: Leena Lähetetty: 22.11.2007 klo 16:26
hei
Luin viestisi. ADHD ei puhkea yhtäkkiä sinun iälläsi, se on synnynnäinen. Onko elämässäsi tapahtunut jotain uutta, "stressaavaa"?? Mieleeni tulee olisiko kysym.ahdistus/masennus/loppuunpalaminen jne. Mene ihmeessä lääkäriin! Älä kärsi! Rohkeasti matkaan, vain sillä tavalla asiat selkenevät!
Viestin aihe: RE: onko syytä ahdh epäilykseen ( RE: onko syytä ahdh epäilykseen )
Nimimerkki: Virpi Lähetetty: 22.11.2007 klo 21:02
ADHD on neurologinen sairaus ja se ilmenee jo lapsuudessa erilaisina keskittymis- käytöshäiriöinä. Masennus- paniikki- ja ahdistusoireet tulee mieleen kertomasi perusteella. Sinun olisi varmaan hyvä käydä lääkärissä. Voimia!
voi kiitos vastaukseen,ja nyt olen ottanut lääkäriini yhteyttä kaikki selviää varmasti olin kokeessa atkn ei mennyt läpi word on menossa ja olen harjoitellut tehnyt kaikkeni,mutta olen tosi maassa monta päivää kun ei suoriudu,olen aina ollut epäileväinen itseni kanssa lapsuuteni koin koulukiusaamisen.kaiken tuon ikävän olen kokenut samaan kaikkeen ne haittaavat vieläkin osakseen elämää ja kuin haluisikaan tehdä atkn kanssa työ ,mutta epälen omia kykyjäni kaiken aikaa kaikella tapaa.Eikä myöskään suhteetkaan miesten kanssa ole onnistaneet ,mutta mikä olisi kun en keskity oikeen tekstin lukuunkaan koe aikana ja aikoo jutella lääkärini kanssa kaiken mahdollisen ensiviikolla tiedän varmasti paljon enemmän mikä sitten on no kaikella on tapana selvitä elämässä ja toivotaan ,että kaikki menisi hyvin kiitos vastauksestanne ,en ole ainakaan mitään väärää tehnyt miesten suhteen olen liian kiltti uskonut hyvään virheistä oppii on vain joskus kaikista ymmällään ja ihmeissään elämän vaiheista ,mutta voi tätä elämää
Kiitos molemmille tässä palstalla vastauksesta ajattelin ,että on parhain jutellakkin lääkärin kanssa kaikesta mahdollisesta.Kiitos myöskin tuestanne se on iso asia.Elämäni kulku ei ole tosiaankaan ollut helppo mitä kirjoitin tuohon alaruutuun ,kun epäilen itseäni kaiken aikaa.Kerron sitten ensi viikolla joku päivä tänne miten käy ....Se kun yrittää tekee kaikkensa ja ei mene läpi koe alkaa rasittumaan myös ei ole tosiaankaan helppo tilanne elämässä ..Olo alkaa olla niin toivoton.Eikä miesten kanssa kehuminenkaan ole ei usko itseensä en onnistu suhteissakaan ja uupumuskin on tosiaan ollut pidemmän aikaa käyn kierroksilla ja siksi on hyvä, että menenkin lääkäriin ottaa minut uudemman kerran juttusille.ja on ollut sekin osana ongelmaa ei osaa oikein päätöksiä mitä elämässä eteenpäin.mikä kannattaa.no ensiviikkoon,mutta palataan kuulumisiin.Toivookin,että saan elämäni kasaan lämmin kiitos,että jotain palautetta tuli ongelmiin.Ja se on paljon että olen uskaltanut puhua lääkärille.
Viestin aihe: syy löytyi mikä on ( RE: Kiitos Leena vastaus )
Nimimerkki: Jenni Lähetetty: 08.01.2008 klo 19:46
hei te kaksi jolle kirjoitin epäillen ahdh ei ollut se vaan kärsin keskivaikea masennuksen sekä ahdistushäiriön ja nyt sen verran hyvin että on lääkäri joka kuuntelee kerrankin. Pääsen kuntoutukseen. Löytäis paikkansa elämässä. Mutta vaikka ahdh ei ollutkaan on add olemassa testikin netissä. kävin ne kysymykset läpi mielessäni hieman on samaa kuin minussa on.mistä johtuu että on sellainen kiireen tunne jonnekkin. sen haluis tietää vielä. Oli hienoa, että kaikki selvisi. Ei ole herkkua, kun vuoristorataa elämä on joskus rankkaa. Uupumus, väsymys, yli nukkuminen, hikoilu, turhautunut olo, keskittyminenkin menee tuohon joukkoon. Kai tästä selvitään vielä hyvää vointia voimia ja jatkoja kaikille niin eipä paljoo hymyile. Ei hyväksy itseään sellaisenaan kui on. en halua rasittuakkaan. Enempää mitä on. Elämän ilo jossain en tiedä missä mutta se en ole se mikä pitäis. Ja olen nyt seurannassa lääkärin kanssa.
terveisin Jenni
Viestin aihe: Jennille! ( RE: syy löytyi mikä on )
Nimimerkki: Milla Lähetetty: 24.09.2008 klo 20:27
Lueskelin sun viestejä ja löysin itseäni monesta kohtaa.Olen aloittanut opiskelut työn ohessa ja rankkaa on!!Mulla on myös a-ajokortin osiot menossa ja ties monetta kertaa olen uusinut milloin mitäkin osiota.Ärsyttää,masentaa,ketuttaa ja koko perhe kärsii mun takia.Ei ole kovin kannustavaa tahoa missään,eikä jatkuva uusiminen motivoi,juuri sen takia kun on nähnyt vaivaa kokeen eteen,uurastanut ja sitten jonkun pienen virheen takia hylätään.. Elämän ilo on mennyt multakin,en vaan tiedä mitä teen...??
Viestin aihe: RE: syy löytyi mikä on ( RE: syy löytyi mikä on )
Nimimerkki: Ei nimimerkkiä Lähetetty: 18.05.2011 klo 15:58
"Välimerkkejä käytetään kirjoitetussa kielessä varsinaisten kirjoitusmerkkien – kuten kirjainten – lisäksi erottamaan ja yhdistämään merkkejä tai ilmauksia." -Wikipedia