Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.
Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:
» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa » Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa » Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa » Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa » Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Terve Rekry: CV:n jättämistä varten
Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.
Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!
Viestin aihe: Voimia/ apua sinulle ( RE: Aivovamma )
Nimimerkki: Kanssaihmiselle Lähetetty: 25.10.2006 klo 17:58
eikö sinulla ole ketään joka voisi auttaa - edes muutaman tunnin päivässä?
osasi on liian raskas kantaa yksin.
aivovamma on raskas asia.
voimia sinulle!
Viestin aihe: Aivovamma ( RE: Voimia/ apua sinulle )
Nimimerkki: Re:lle Lähetetty: 03.01.2007 klo 18:39
Asun tyttökaverin kans vuokralla omakotitalossa.Jaamme kotityöt puoliksi.Joskus on unettomia öitä kun asiat pyörii mielessä ja miettii miten tästä eteenpäin..
Nimimerkki: Ei nimimerkkiä Lähetetty: 28.01.2008 klo 14:38
Meillä sama tilanne kuin sinulla.
Itse olen päivätyössän ja mies kotona ja sää minimieläkettä. Minä saan hoitaa kotityöt jne.
Mies on valvottava ja autettava, kuten lausunnossa juuri luki...
Arki on raskasta aivotraumapotilaan kanssa.
Jos haluat kirjoitella niin jätä tänne sähköpostiosoitteesi.
Viestin aihe: RE: RE: Aivovamma ( RE: RE: Aivovamma )
Nimimerkki: Huolestunut Lähetetty: 05.04.2008 klo 07:25
Vaimollani on tullut aivovamma liikenneonnettomuudesta ja hän on ollut sairaslomalla reilun vuoden. Kotiaskareet onnistuu, kun on hyvä päivä, huonona taas ei mikään tahdo sujua. Hän on ahdistunut ja masentunut, se huolettaa minua. Myös persoonallisuuteen liittyvät muutokset mietityttävät. Hänen elämän piirinsä kapenee, koska elämä tarjoaa enimmäkseen uhkakuvia. Itse koen että rakas ihminen on poissa, vaikka onkin läsnä. Tässä on aika yksin näiden asioiden kanssa. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia samassa tilanteessa olevan kanssa.
Nimimerkki: Huolestunut Lähetetty: 04.06.2010 klo 01:54
05.04.2008 Huolestunut kirjoitti: Vaimollani on tullut aivovamma liikenneonnettomuudesta ja hän on ollut sairaslomalla reilun vuoden. Kotiaskareet onnistuu, kun on hyvä päivä, huonona taas ei mikään tahdo sujua. Hän on ahdistunut ja masentunut, se huolettaa minua. Myös persoonallisuuteen liittyvät muutokset mietityttävät. Hänen elämän piirinsä kapenee, koska elämä tarjoaa enimmäkseen uhkakuvia. Itse koen että rakas ihminen on poissa, vaikka onkin läsnä. Tässä on aika yksin näiden asioiden kanssa. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia samassa tilanteessa olevan kanssa.
Hei kaikille,
Yllä olevan kirjoitin keväällä 2008. Moni asia on mennyt eteenpäin rakkaani kuntoutumisessa. Pidän edelleen tärkeänä, jota en kyllä valitettavasti tuolloin 2008 kirjoittanut.. Älkää antako aivovammaiselle määrätä
mielialalääkkeitä
, ne eivät todellakaan kuulu heille! ja olkaa mukana lääkäri / terapia käynneillä, aina silloin tällöin. Aivovamma ei ole pelkästään puhe, näkö,liikuntakykykyyn vaikuttava vamma. AIVOVAMMA vaikuttaa aivoihin ja ihmisen ajatteluun, persoonallisuuteen..