Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.
Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:
» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa » Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa » Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa » Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa » Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Terve Rekry: CV:n jättämistä varten
Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.
Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!
Veikkaisin epilepsiaa JuJu. Itse muistan selkeästi ensimmäisen kohtaukseni. Katsoin kelloa. Sitten en pystynyt enää liikkumaan. Kaaduin selälleni. Kieli valui nieluun, enkä pystynyt enää hengittämään. Elämä näkyi kuvina mielessä. Parin tunnin päästä äiti tuli katsomaan miksi en ollut noussut. Sen näin. Näin kun minulle laitettiin vaatetta päälle että ensihoitajat veivät sairaalaan. Ambulanssissa tuli huono olo. Sairaalassa oli vastakkaisella seinällä kello. Avasin silmät viiden minuutin välein. Väliajasta en tiedä mitä tapahtui. Missään vaiheessa en tuntenut pitään, enkä pystynyt sanomaan tai osoittamaan mitenkään että olen läsnä. Pari vuotta meni diagnoosilla pyörtymiskohtaus, mutta kun pahoinvointia tuli vähän väliä, enkä tiennyt aina missä olin, menin uudestaan lääkäriin. Diagnoosi ohimolohkoepilepsia. Lisäksi myöhemmin löydettiin kasvain.