Rekisteröidy käyttäjäksi!

Kirjaudu

Tervetunnus

Salasana

Unohditko salasanasi?
Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.

Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:

» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa
» Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa
» Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa
» Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa
» Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Terve Rekry: CV:n jättämistä varten

Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.

Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!

SAIRAUSKOKEMUKSET Etusivulle
Terve Media palveluissa on tällä hetkellä 0 rekisteröitynyttä keskustelijaa. Ohjeet

Hae
keskustelusta
Keskustelua
Nimimerkkiä

Suosituimmat
Syöpätaudit:
Kalkkeutumaa rinnassa

(06.05.2012 klo 23:08)
Naistentaudit:
£ûcheap snapback hats|sna...

(09.05.2012 klo 09:39)
Syöpätaudit:
Todettu KML

(15.05.2012 klo 23:27)

ANESTESIA JA KIVUN HOITO Kipu Kipujen kanssa elänyt 15 ...

« Edellinen Näytä
Siirry sivulle:
Seuraava »
Järjestä:   Vaihda näkymää: 
Viestin aihe: Kipujen kanssa elänyt 15 vuotta
Nimimerkki: kivuista kärsinyt! Lähetetty: 04.03.2007 klo 09:14
Kirjoitan tähän hieman taustaa itsestäni ensin. Olen 29 vuotias mies ja olen kärsinyt kivuista 15-vuoden ajan. Kivut ovat enimmäkseen sormissa, nilkoissa, polvissa ja nyttemmin tullut kaikkiin niveliin. Lääkäri käyntejä on kertynyt melkoinen määrä rahaa on kulunut lukuisiin lääkärikäynteihin. Olen käynyt ns. erikoislääkäreillä, mutta mitää n ei ole löäynyt monella lääkärillä on paljon sanottavaa...Taikka minun kohdallani lääkärit on sanonut että sinä olet nuori ja sinua ei voi vaivaa mikään. No, tietenkin onhan se helppo antaa tuollainen diagnoosi niin ei tarvitse vaivata lääkärinkään päätään, että mikä se tätä potilasta vaivaa. Toinen diagnoosi on ollut se, että minä kuvittelen omat kipuni. No, tuokin diagnoosi tuntuu niin uskomattomalta, että väkisinkin käy mielessä, että onko nämä kunnalliset lääkärit vain jotain puoskareita. Mutta täytyy nostaa kunniaan omalääkäri joka on ollut aina asianmukaisella asenteella mukana ja laittanut minua jatkotutkimuksiin...Mutta tällä hetkellä todella huonolla menestyksellä.

Vielä hieman noista omista kivuista, sen verran minulla on siis ollut kipuja sormissa, nilkoissa, polvessa ja muissa nivelissä. Nyt viime aikoina elämä on ollut todella tuskallista kun vasemman puolen pikkuvarvas on ollut musta ja todella kipeä, vasemman puolen nilkka tuntuisi, että olisi irti vielä vasemman puolen polvesta, että se on niin kipeä, että ei tahdo päästä kunnolla liikkumaan enää. Aina silloin tällöin kun tuolla ulkona kävelee niin jalka pettää alta. Ihmiset katsovat melko pitkään, että mikähän se tuokin on...Mutta se ei minua sillein haittaa aina täytyy jaksaa eteenpäin vaikka joskus on todella vaikeaa ja kipujen kanssa kärsimistä.

Lopuksi vielä tuli sellainen juttu mieleen, että ainakin minulta on mennyt lääkäriin luottamus. Minun täytyy vielä lähteä lähiaikoina uudelle lääkäri kierrokselle ja katsottava mitä satuja sitten taas lääkärit keksivät.
Viestin aihe: RE: Kipujen kanssa elänyt 15 vuotta ( RE: Kipujen kanssa elänyt 15 vuotta )
Nimimerkki: Ei nimimerkkiä Lähetetty: 09.03.2007 klo 22:13   
Minulla oli selkä 35 vuotta todella kivulias. Yritin painaa töissä, vaikka oli se todella vaikeaa. Kuolemaa toivoin ja rukoilin joka päivä, mutta ei sitä valitettavsti tullut. En edes ehdottanut eläkkeelle pääsyä, koska ei se olisi selkää korjannut. Eikä sairaat pääse eläkkeelle, vain kuolleet (niille ei tarvitse maksaa). No, kaikki mahdolliset lääkkeet tuli kokeiltua, Bextrat, Lyricat, Tramalit jne... Ei apua. Sitten pääsin leikkaukseen ja siitä sain avun. Nyt selkä on todella hyvässä kunnossa. Muita vaivoja kyllä jäi, että lääkkeitä ei voi lopattaa, siis Tramalia vaan huuleen. Mutta toisaalta olen jo niin tottunut kipuihin, että kai se elämä olisi jotain järkyttävää jos ei olisi noita kipuja, joista "nauttia".

Kivut muokkaavat myös luonnetta todella paljon. Itsestäni on tullut todella äkkipikainen ja ärtynyt, haluaisin olla aivan toisenlainen, mutta en jaksa. Olen miettinyt usein, että millainen minäkin olisin ja mitä kaikkea olisin saanut aikaan jos olisin sanut olla terve?

Toivon todella, että Sinua ystäväni uskotaan, ja syy kipuihisi löydetään, sekä saat avun. On ne kivut todella vaikeita jaksaa, myötätuntoni Sinulle. En nyt kuitenkaan mitään neuvoa osaa antaa, valitettavsti. Onko kihtiä testattu?
Viestin aihe: Elämä on aina elämisen arvoinen ! ( RE: RE: Kipujen kanssa elänyt 15 vuotta )
Nimimerkki: Kivuista kärsinyt Lähetetty: 10.03.2007 klo 22:45   
Elämä on aina hieno asia vaikkakin sitä näiden kipujen takia on monesti miettinyt, että miksi minulla on tällaista...Mutta aina ei tiedä mikä tässä elämässä on oikein se tarkoitus. No, joo minulle lääkärit eivät ole määränneet minkäänlaisia lääkkeitä...Sitä en tiedä miksi vaikka olen joskus sanonut että eikö voisi jotain saada. Mutta heillä on kai sellainen käsitys asiasta, että ei voi antaa kun ei ole mitään vialla.

Minulla on ollut sen verran elämäni aikana kipuja ja olen niiden kanssa jaksanut elää ihan hyvin ja toivottavasti myös jatkossa. Tämä kirjoittaminen tuntuu todella raskaalta sormet väsyy ihan koko ajan, mutta yritän kovasti koska en tottunut koskaan luovuttamaan. Minulla on vähän samaa ongelmaa kuin sinulla, että minusta on tullut melko äkkipikainen, ärtyisä ja myös minusta on tullut sellainen, että olen sillein melko nopeasti hermostuva... Nyt viime aikoina kivut ovat tulleet vieläkin pahemmaksi, minulla sormet ovat turvonneet melkoisiksi, ranteita polttaa koko ajan ja särkee valtavasti, nilkat ovat melkein kaksinkertaiset, varpaiden päällä on sellainen ihme patti, isovarpaiden yläpuolella on sellanen isohko punainen kova patti, varpaat harottavat melkein jokainen eri suuntiin ja vasen jalka on todella kipeä ei meinaa päästä kunnolla kävelemään meinaa koko ajan pettää alta ja joskus pettääkin aina kun on ollut hieman aikaa paikallaan niin silloin aina lähtö on todella vaikeaa. Vielä yki oirekkin on polvet ovat koko ajan auki ja ne ovat kipeet ja niissä on sellainen pieni monttu.

Eipä ole testattu kihtiä, reuma on testattu joka kerta mutta muuta ei ole...Minulla alkaa mennä usko lääkäreihin.
Viestin aihe: Ei auta loitsu eikä rukous eivätkä lääkkeet ( RE: RE: Kipujen kanssa elänyt 15 vuotta )
Nimimerkki: Krooninen kipuoireyhtymä Lähetetty: 13.03.2007 klo 04:10   
En kärsi kirjoittaa omaa tarinaani, mutta kivun tiedän ja sen hevletin, mikä siitä seuraa. Kaatumisen jälkeen olen nyt vuoden juossut lääkäristä toiseen ja lääkearsenaali on mahtava, mutta en kestä muuta kuin Pandolia. Aika pahasti on sukset ristissä lääkäreiden kanssa, kun en suostu MIELIALALÄÄKKEIDEN käyttöön kivun hoidossa, vaikka niitä tuputetaan tosi anteliaasti, samoin kaikenlaisia uni-ja rauhoittavia pillereitä. Diagnooseja on n. 20, samoin E-lausuntoja vakuutusyhtiölle, joka ei korvaa muuta kuin Pandolin ja olen ajautunut taloudelliseen katastrofiin, koska olen yrittäjä enkä pysty tekemään mitään.
Mutta nyt on pieni toivo herännyt, kun olen käyttänyt 3 vkon ajan MSM-jauhetta. ainakin kipu on muuttanut olemustaan, vaikka kokonaan ei ole poistunut.Onko kukaan kokeillut Typpioksidia?Sain siitä mainoksen tuttavalta.Mileuummin käytän vaikka pieni kiviä kuin raskaan sarjan huumeita, kuten Tramalia tms. Lyrica sai aikaan sydänkohtauksen, vaikka otin vaan 25mg.Kannattaa pitää silmät auki lääkkeiden kanssa ja lukea ja uskoa haittavaikutuslaput!
Viestin aihe: Hei. ( RE: Kipujen kanssa elänyt 15 vuotta )
Nimimerkki: JokSuLi Lähetetty: 06.04.2007 klo 17:36   
Väitän tietäväni miltä sinusta tuntuu. Itsekin olen kohdannut samanlaisia juttuja lääkärillä käydessäni tässä parin viime vuoden aikana.

Minulla oli kahden vuoden ajan kamalat vatsakivut. Kuljin lääkärissä, otettiin verikokeita, tehtiin ultraäänitutkimuksia, röntgenkuvauksia ym. Mutta mitään vikaa minusta ei löydetty. Vietin aikaani myös sairaalan vuodeosastolla. Verikokeiden määrästä kehittyi jonkin sortin neulakammo (en halua nähdä niitä piikittelijöitä neuloineen enää ikinä!), niitä tehtiin niin paljon...

Kipuni pahenivat ajan kuluessa. Lopulta en nukkunut kuin tunnin-pari yössä, en kyennyt käymään koulua, en voinut edes istua autossa, kun pienikin epätasaisuus tiessä sai minut huutamaan tuskasta. Olin koko ajan pahoinvoiva. Sairaalassa ei osattu tehdä mitään. Olin siellä joka viikko, vähintäänkin päivystyksessä.Ja lopulta..Myös minulle tehtiin tuo diagnoosi: pelkkää kuvitelmaa kaikki. Psykiatrin kanssa juteltiin jo, mutta toiseen tapaamiseen en koskaan mennyt. Sen jälkeen, kun minut kotiutettiin "hyväkuntoisena" (todellisuudessa itkin kipuani, joka oli pahempi kuin ehkä koskaan), käännyin aivan toiseen suuntaan, toiveikkaana.

Kärsisin varmaan edelleen, jos en olisi hankkiutunut yksityiselle puolelle, jossa lääkäro katsoi tilanteen ja totesi, että leikkaus olisi pitänyt tehdä jo tämä kyseinen kaksi vuotta sitten. Tämä ihana ihminen leikkasi minut ja pelasti elämäni!
Syyllinen oli varsin terveennäköinen umpilisäke. Mutta kivut lähtivät sen mukana, joten...

Onnea matkaan! Toivottavasti saat avun kipuihisi!
Viestin aihe: järjestelmä toimii vai toimiiko..... ( RE: Hei. )
Nimimerkki: kuviteltua kipuako.... Lähetetty: 08.04.2007 klo 05:27   
Hei itse olen kärsinyt kovasta kroonisesta kivusta n.14v,olkapään solisluun murtuma n.5cm halkesi.Eikun heti lääkäriin ja kuvissa ei näkynyt murtumaa, ka siitä se elämä alkoi... vai päätyikö... kun n. 6 viikon s-loman jälkeen töihin ja käsi kipeä. Ihmettelin asiaa n. 9kk meninpä useamman kerran lääkäriin tuona aikana sain kuulla kuten tiedätte, kaikki vähättelyt ja epäilyt lintsaus ja laiskuus ja mielenterveys, alkoholismi tms..Kunnes määrättiin fysikaaliseen hoitoon...tuosta jäi mieleen kun käsi oli kovin kipeä ja lihakset kramppasi olkapää nousi korvaan asti jumissa krampista ja kivusta, fysiatri sanoi se on miehen heikkoutta jos ei pysty harjoittelemaan ,siitä sisuuntui ja sitten treenattiin ja oltiin työssä samaan aikaan.Suomalaiselle miehelle kun ton sanoi se on sama kun koittaisi sammutta tulipaloa bensalla.Kunnes olka leikattiin 9kk jälkeen onnettomuudesta, siitäpä riemu syntyi kun selvisi miten rikki tuo oli ollut koko ajan.Nivelsiteet kaikki poikki nivelkapseli murskana ja luunmurtuma solisluun päässä. Iskujälkiä lapaluun ja olkavarren alueella.Elämä ns. päättyi tuolloin, siihen oli kehkeytynyt vaikea hermosärky ja hermovauriot.Kipu jatkuvuutta on kestänyt tuosta asti.Lääkkeitä ja taasen lääkkeitä ,lääkäreitä ja taasen lääkäreitä, sama välinpitämöttömyys ja suhtautuminen oireisiin jatkuu edelleen on jo käyty psykiatrilla hän totesi kovat kivut ja en kuvittele niitä eli ns. ei psykiatrista ongelmaa ei ole eikä kuvittele kipua. Kipu on viennyt jo ammatin ja saan työskennellä puolipv. Kipupoli ei huoli uudestaan asiakkaakseen kun nuori jolppi lekuri vähätteli v.05 kipua ja määritteli n.15min tapaamisen aikana minut maanis-depressiveksi,adhd.Aika kova ammattitaito hänellä kun kykeni tekemään diagnoosin tuntemattomalle ihmiselle ilman taustoja....nyttemmin on selvinnyt jotta heillä on siellä ennustajien kristalli pallo....heh heh.Elikkä minä taistetelen joka päivä vaikean säryn kanssa ja haen apua lääkäristä, vaikeata on ja suhtautuminen karmeata heillä.Kaiken tämän keskellä kukaan ei ole huomioinut jotta nyt on mennyt loputkin työkyvystä, sen siitä vähättelystä he saivat aikaan.Pienellä satsauksella olisi ollut vielä n. 20 vuotta työtä jäljellä aika outo matematiikka heillä on jotta on edullisempaa olla eläkkeellä kun työssä vaikka puolipv. outoa ei ymmärrä.Elikkä kaikille teille kohtalotovereille se mikä ei tapa niin vahvistaa, pitäkää puolenne ja lääkärin kanssa ei tarvitse olla samaa mieltä, lukekaa paljon hermo- ja kroonisesta kivusta kuten lääkkeistäkin tietoa paljon ahmikaa.Tieto on paras ase lääkäriden vähättelyä vastaan ja oman kivun parhaan mahdollisen hoidon saamiseksi.Pitäkää puolenne huutaa ja itkeä saa, riehuakin( ei väkivaltaa ) kunhan muistaa ei henkilökohtaisuuksia tai ammattitaidon arvostelua.Kipupotilas voi olla kohtelias ja jämäkkäkin vaikka kivut ovat sietämättömät.Aurinkoisia kevään jatkoja kipupotilaille ja heidän läheisille.ps. tsemiä joksuli.
Viestin aihe: kipu ( RE: Kipujen kanssa elänyt 15 vuotta )
Nimimerkki: pipsa Lähetetty: 25.09.2007 klo 22:28   
Hei!
Onko tutkittu, ettei ole kihti?
voimia sulle.
Viestin aihe: Testaa vaihtoehdot... ( RE: Ei auta loitsu eikä rukous eivätkä lääkkeet )
Nimimerkki: Apua Lähetetty: 15.11.2007 klo 23:09   
En tiedä mistä johtuu, mutta lääkärit eivät yleensä kannusta kokeilemaan vaihtoehtoisia keinoja kovien kipulääkkeiden sijasta. Olensaanut jopa yllättävän hyviä tuloksia muutamalla ravintolisällä - ja lääkärien mukaan niillä ei pitäisi olla mitään tekemistä kivun kanssa. Mutta koska asia on vain kokeiluun halukkaiden päätettävissä, ei tässä tämän enempää...
Viestin aihe: kipujen kanssa elänyt 15 v................................................ ( RE: RE: Kipujen kanssa elänyt 15 vuotta )
Nimimerkki: Pionitar Lähetetty: 30.11.2007 klo 00:42   
Niin minä olen se nainen,joka parani Ms-taudista.Diagnoosi tehtiin porissa 15.12.-2004.
Sen kanssa elelin n.3v.
Ms-tauti lausunto peruuttiin,mutta vielä olisi jokunen kontrollikäynti.Meinasivat ensin,että menisin yksityiselle neurolle,mutta sehän on ns.sairaalan vastuusta poistamista,kun olen tehnyt Potilasasia miehelle jo tiedot ja nimikirjoitukset,jonka antaa hänen hiljakseen lukea tuosta toteamispäivästä,tähän päivään.Kyllä mielestäni on oikein ,että Porin Keskussairaala ottaa itse kantansa.

Mutta olen myös se nainen,joka kirjoitti näköhermon täysin parantuneen,vaikka aiemmin sanottiin,että vauriokohtia on 3(pahaa),ettei tämä kyllä parane.

Mutta silmä parantui!!!!!Ei merkkiäkään vauriokohdista,ja lääkäri milteipä seinillä juoksi,että miten on mahdolista!!!!!!!!!!

Rukoilin niin paljon kun olin viel' ms-diagnoosissa.Eli itse pidän tätä kyllä Jumalan työnä.Katsoi viimeinkin minuun Mutta tämä armoton selkärankaoireyhtymä alkoi vähän niinkuin yllättäen.Koska kaikki minun kiputilat laitettiin ms:n piikkiin.Lääkitys on Tramalit(Tradolan depot 150mg)Lyricaa kokeilin,mutta euli hetehuimaus,että ei sopinut.Masennuslääkkeitä ja lähinnä vanhempiia yritettiin syöttää(Azona , Triptyl ja vaikka sin mitä).

Minulla on lisäksi kivun hoitoon Tradolanin ja burana 800mg lisöksi morfiini kipu laastarit.Ei mitenkään kiva tai mukava kokemus.

Nyt maanantaina menen Tyksiin,jossa Ville Valonen(muistelen nimen tuoksi)

Kipu ei lähde mihinkään,ja kaikki oireet on.Joudun käyttämään myös pieniä vaippahousuja,ettei ole "vedet" lattialla.

Tuohon Tyksiin liittyen ajattelin,että oliko sinulla tai vaikka kavereillasi ns.Lhermitten oireita?

Mulla niitä on ja nyt rajumpama kuin koskaan.

Se on sellainen miten sanoisin,no vaikka sähköisku joka kiitää pitkin selkärankaa valo vain puuttuu.

Nyt kun tehdään selkäkokeita tai nostetan hiukankin vasenta jalkaa,niin se alkaa lyömään ikävinä sarjoissa.Aivan mahdoton tunne ja kipu.

En taho pysyä edes hoitopäydälläkään,näiden "sähkärien"kanssa.

Maanantaina Olisin vaikka vähän viisaampi, jos joku jaksaisi vaivata ja auttaa kertomalla vaikka olisikin kokenut näitä????

Kylläpä oisin oikeasti onnellinen jos saiain asiasta tietoa!

Miten mahdollisesti jaksoitte täläisessä kipusarjassa.Avonex injektiopiikit on tyhjänä roskakaapissa.

Toivon vielä,että alkaisi jokaisessa asiassa jo sopeutumaan kaikkeen,mutta jatkuvassa kipuäiroö tilassaolen.

Jos teillä on tälläisiä kokemuksia,olkaa niin kilttejä ,että saisin jotain uutta tietoa.Voisin jopa joskus nauraa iloisesti Voitte ottaa muutenkin minut todesta,ja vaikka silloin voisi vaihtaa s-postiosoitteitakin.!!

Halajan nyt saada tietoa kovasti miten teillä mahdollisestu lähti pois.-Rauhaisaa Joulua kaikille-
Viestin aihe: tuttua luettavaa, ( RE: Ei auta loitsu eikä rukous eivätkä lääkkeet )
Nimimerkki: jatta Lähetetty: 30.11.2009 klo 10:48   
Minun selkäni on diagnositoitu, kulumia luupiikkejä kystia. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Se minuakin lääkäreissä riepoo, en pääse edes jonoon kipuklinikalle kun en suostu syömään mielialalääkkeitä. Luit oikein, tuli vastaus, emme voi hoitaa ihmisen kipua, kun ei ole halukas yhteistyöhön. Koska kivut olivat sietämättömät, ja pelkäsin pyörätuolin joutumista, aloitin mielialaläälityksen. Mutta sepä ei jäänytkään siihen, vaan minulle määrättiin hevosen annos, epilepsia lääkkeitä. Mieheni tultua yksi päivä töistä, minä makasin sängyssä, olin pissannut sänkyni, ja taju kankaalla. Mieheni sanoi, että näytin aivan siltä, kuin olisi verisuoni katkennut päästä. Ambulanssilla sairaalaan, kaksi päivää elämästäni täysin pimennossa. Nyt olen sitten kokeillut Norpsan kipulaastaria, mutta kovat sivuoireet, en voi käyttää, salpaa hengityksen. Vitsit on kerrottu, lääkärit levittelee käsiään, ja minä mietin kauanko hermoni vielä kestävät. Mihinkään sosiaaliseen elämään en voi ottaa osaa, ei elokuviin, konsertteihin, aina kotona. Kun mieheni kyllästyy tähän, ja jättää minut, aion tehdä omat ratkaisuni.
Viestin aihe: hei ( RE: Kipujen kanssa elänyt 15 vuotta )
Nimimerkki: tarot58@gmail.com Lähetetty: 11.02.2010 klo 10:18   
OLEN juuri saanut tietää omasta nivekrikostani.
kaameet kivut öisin.
kokeilen kaikkia seuraavia .uiminen parasta minulle.
Luontaistuotteista helpotusta.
MSM-RIKKIJAUHE TOSI HYVÄ
tuore inkiväärijauhetta vaikka puuron päälle 1 tee lusikallinen.
omega 3 tärke, maitohappobakteeria, E-vitamiinia,
helokkiöljyä, vihersimpukka, ruusunmarjajauhe tätä tuotetta löytää luomukaupasta.
syö kalaa 3 kertaa viikossa.
* kokeile LITOZIN antioksidanttia.
Eteeriset luontais öljyt, luontaiskaupasta esim.
sypress, rakuuna, piparminttu, hiero kipukohtiin
* ruuonlaitossa käytä katajan marjaa ja laakerinlehteä, saa luomukaupoista.

Viestin aihe: RE: Hei. ( RE: Hei. )
Nimimerkki: Kivusta kärsinny 9 v. Lähetetty: 24.03.2010 klo 04:15   
Luin mielenkiinnolla kirjotustasi.Olenki ihimetelly jotta nyt on jottai vikkoo.2 kolarissa ollu ja kivut palkaksi sain siitä.Myös kipulääke-arsenaali tuttuja,kahtoppa ku parina yönä olen sanunna sydänkipu oireita.Lyricaa olen syöny,samoin mulle ei käy ku Panacod.Tulehuskipu lääkkeet ei ennee mäne,ko vatsa laittaa hanttiin.Tramalit ja muut on kokkeiltu,ei auta.Yöt kävelen,nukun istualtani,ku vaakataso on myrkkyä.Varmaan Panacod menettänt vaikutustaan.Monesti tuntuu jotta lääkärit luuloo jotta siellä turhaan juostaan,tulisivatpa vakkoileen kottiin,niin näkisivät todellisen tilanteen.Eläkkeelle pääsee kuolleena,näin se on!!!

Viestin aihe: MSM-rikkijauhe ( RE: hei )
Nimimerkki: Kroonikko Lähetetty: 20.02.2012 klo 15:52   
Itsekin totesin MSM-rikkijauheen todella hyväksi. Krooniseen selkäkipuuni ei Arcoxia enää auttanut, vaan kolotus oli jatkuvaa. Koitin epätoivoissani rikkijauhetta, glukosamiinia ja kondroitiinisulfaattia. Tukihoitona omega-3 ja maitohappobakteerit. Krooninen kipu poistui täysin. Aamut olivat ennen kankeita ja kipeitä, nyt parasta aikaa päivästä. Se täytyy todeta, että hermopinnekipuun, kuten iskias tms. ei näistä ole apua. Samoin akuutti rasituskipu kyllä tulee, kun liikaa rehkii.
  « Edellinen Näytä
Siirry sivulle:
Seuraava »

Sivu on päivitetty 02.12.2011

TERVE24