Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.
Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:
» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa » Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa » Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa » Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa » Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Terve Rekry: CV:n jättämistä varten
Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.
Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!
Nimimerkki: raajarikko Lähetetty: 16.11.2010 klo 17:18
hain hoitoon toukokuussa 2010 kolme lähetettä kirurgianpolille ensimmäiseen vastaus puolen vuoden kuluttua toinen lähete 7 pv kiireellisyydellä aika polen toista kuukauden kuluttua kolmas lähete kiirellisenä suoraan sairaalaan tutkimukset mangneetti kuvaukseen ja ct kuvat L5/S1 vasemmalle suuntautuva prolapsi joka painaa vasenta s1 hermoa hoitona kuukauden sairaalassa tutkimuksia kirurgisella ja neurologisella osastolla kivunhoitoa omanpaikkakunnan kirurgisella osastolla jossa konsultoiva lääkärikielsi leikkauksen kuulema löydöksen pinuuden takia osastolla vasen jalka halvaantui ja virtsarakko myös selkään tehty kahdesti kipu epiduraali puudutus eivät auttaneet kuin pari viikkoa hermorata löydöksessä l5 hermojuuri vaurio ja vasemman jalan pojeliksessaie hermoja eikä akilles jänteessä refleksiä lääkityksenä ollut lyrika ,tramal,trimopan kesto katetri kuukauden ja nyt itse katetrointi 5 kertaa vrk ja lääkitys vesicare depolan capapentiin,triptyyl mistä ei apua särkyyn seuraava siirto potilas asiamies ja valitus hakeduttava yksityis sektorin puoleen jost viellä toivottavasti saan apua liian nuori eläkkeelle ja kovat halut jo työ elämään takaisin kuka tai ketkä syyllisiä tämän hetkiseen olotilaan ?
Viestin aihe: Lonkka kipu. ( RE: selkä kipu,halvaus )
Nimimerkki: SLS Lähetetty: 17.11.2010 klo 16:16
Mulla lonkankanssa ja selän kanssa samoja vikoja.Lonkkaleikkauksessa vaurioitetiin pakaralihasta hermoa ja jännettä 50% oikeata jalasta pelistä pois.Ei korvauksia potilasvahinka.Ei korvausta kun ei ole tehty virhettä.Tuomio on jos en itse tee eteeni jotain niin istun pyörätuolissa.Siksi käyn punttisalilla etä vähäinenkin voima säilyisi.Särky on kovaa Ortonissa koitettu korja 3 kertaa mutta ei apus.Lonkka leikattu Kotkassa.Siis kärsi lääkärin töppäykset.
Viestin aihe: RE: selkä kipu,halvaus ( RE: selkä kipu,halvaus )
Nimimerkki: Ei nimimerkkiä Lähetetty: 30.11.2010 klo 02:11
hei! kylläpä kuulosti tutulta.Itse ollut 2009 tammikuusta sairaslomalla selän takia. Kolme kertaa jo kirurgit sanoneet etteivät ala leikkaan. Laitan linkin kun vaimoke oli kirjottanu tästä minun tilanteesta tuonne suomi24 seen että mitäs nyt kun tuntuu ettei apua saa mistään ja tilanne käy vaan päivä päivältä pahemmaksi
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9488205
En ymmärrä mitä niiden lääkäreiden päässä liikkuu kun eivät ala hoitamaan vaikka on paljon ja pahoja halvausoireitakin jo.Itse en pysty epilepsia lääkeitä syömään kun ne eivät paassa minulle mutta oxycontiineja napsin senkin edestä ja kyllähän ne lääkäritkin syöttävät ennemmin lääkkeitä kun alkavat leikkaan tai yleensäkkään helpottamaan muuten tilannetta. Ja samoten täälläkin ollaan liian nuoria eläkkeelle ja työhalut olisivat kovat mutta miten menee töihin kun ei voi tehdä edes kodin normaali askareitakaan.