Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.
Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:
» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa » Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa » Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa » Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa » Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Terve Rekry: CV:n jättämistä varten
Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.
Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!
Nimimerkki: liian kauan sairastanut Lähetetty: 15.01.2011 klo 01:34
olen ennenkin kirjoittanut mun haava tilanteestani 2010 olen ollu paljon sairaalassa hoidossa kun haava on tulehtunut ja siinä on kasvanut ikäviä bakteereita mulla oli vag laite käytössä joka imee kudosnesteet pois ja pitää haavan kuivana viimeksi olin kymmenen viikoa hoidossa pääsin kotiin vähän ennen joulua haava oli pienentynyt oikein paljon kaikki näytti taas pitkästä aikaa hyvältä nyt olen ollu kotona kuusiviikkoa ja mun haava tilanne on huonontunut tosi pahaksi haava on auki monesta kohtaa ja punoittaa aivan kamalasti ja on sairaan kipeä olen ollu terveys asemalla hoidossa jossa ei hoito ole yhtään hyvää kuin oli sairaalassa putsaus pesu ja kuivaus ja mebileks sieni haavan päälle ja teipit reunoille ja sitten pois mulle sanottiin että tyksin ihoosasto ei enää ota mua hoitoon osastolle kuulemma eivät enää osaa auttaa mua vaan ovat päättäneet siirtää mut toiseen sairaalaan hoitoon turun kaupunkin sairaalan sisätauti osastolle jossa he eivät varmaan osaa hoitaa yhtä hyvin yks asia vielä tosta haavasta oma lääkäri sanoi että siinä kasvaa ainakin seudomonas bakteeri haavani haisee kamalalle siitä kärsii mun koko perhe vaimo ja kolme tyttöä mun oma hoitaja sanoi noin kymmenen päivää sitten että otetaan bakteeri näyte haavasta mutta heillä ei ollu tarvikkeita lupasivat tilata nyt piti ottaa näyte 14.1 2011 mutta hoitaja sanoi mulle että tarvikkeita ei ole vieläkään tullu ihmeellistä touhua tuo tulee vasta ensiviikon keskiviikkona ja sitten taas kestää tulla nuo vastaukset tänään sanoin hoitajalle että haava näyttää vielä huonollonmalta kuin kolme päivää sitten mutta hoitaja totesi niin näyttää tulevan huonommaksi koko ajan eikä kunnon apua tahdo saada en tiedä mitä enää tehdä voiko kukaan auttaa mua haluan saada bakteerit pois ja haavan pysymään kiinni ettei enää tulisi takapakkia nyt kun mulla on vielä tuo maksukatto alkanut alusta tulee taas suurempi vuorokausi lasku jos joutuu sairaalaan sisälle tarina jatkuu vielä josain vaiheessa kiitos kaikille lukijoille ja hyvää talven jatkoa timo turusta 15.1 2011.