Rekisteröidy käyttäjäksi!

Kirjaudu

Tervetunnus

Salasana

Unohditko salasanasi?
Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.

Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:

» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa
» Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa
» Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa
» Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa
» Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Terve Rekry: CV:n jättämistä varten

Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.

Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!

SAIRAUSKOKEMUKSET Etusivulle
Terve Media palveluissa on tällä hetkellä 0 rekisteröitynyttä keskustelijaa. Ohjeet

Hae
keskustelusta
Keskustelua
Nimimerkkiä

Suosituimmat
Syöpätaudit:
Kalkkeutumaa rinnassa

(06.05.2012 klo 23:08)
Naistentaudit:
£ûcheap snapback hats|sna...

(09.05.2012 klo 09:39)
Syöpätaudit:
Todettu KML

(15.05.2012 klo 23:27)

HERMOSTON SAIRAUDET Aivovamma Mitä liikaa aivoissa?

Järjestä:   Vaihda näkymää: 
Viestin aihe: Mitä liikaa aivoissa?
Nimimerkki: Landemummu Lähetetty: 17.02.2009 klo 13:30
Viime vuoden toukokuun alussa alkoi unohtua vanhat
kevätlaulujen sanat Astiat ei olleet oikeissa paikoissaan Pamautin auton keulan peruuttaessani
autokatoksen kivijalkaan Kävin sen vauriot arviottamassa jne. lähi kaupungissa Outo olotila mutta sai homat hoidettua
Nyt se sitte tuli viimeinen virhe
Takin vetokelju ei menny kiinni
Sairaalaan ja sieltä ampparilla OYKS:n
Totesivat oireitten olevan Migreenin ja
mittariautolla kotiin.
Huomisena takas Raaheen ja uus meno ampparilla OYKS:n nyt tärppäs se reissu kesti n.4 viikkoa
Meni kaikki puhe siis muisti pois
Oikeapuoli lievä halvaus Vasen käsi teki oikean työt ---onnelsi osasin kävellä ja toimittaa omat toimet Sitten otettiin paljon monenlaisia kokoita Opettelin kiipeen portaita se oli vaikeeta--alas tulo oli helpompaa Toukokuun lopussa siirrettiin RaahenTK osasto 6 se reissu oli taas amppari. Onneksi oli jo lähempänä kotoani ja pääsin jopa pikavisiitille sinne Lopulta kolme terapeuttia saivat mun siihen kuntoon, tietysti myös lääkkeet ja muu hoito,että pääsin kotiin kahden terapeutin luona kävin viikottain Raahessa.
Nyt toimii kaikki ja muisti on palautunu MUTTA Mitä ihmettä on tuolla vasemmassa aivolohkossa Toipilaana oon ja autoa ensaa
ajaa Sapuskat on 5mk pienessa kaupassa ja lähi kaupunki 22km takana
Viestin aihe: RE: Mitä liikaa aivoissa? ( RE: Mitä liikaa aivoissa? )
Nimimerkki: aivoton idiootti Lähetetty: 12.02.2012 klo 07:59   
Meni vähän tankkaamiseksi, kun heräsin kesken unien ja mielessä alkoi pyöriä autolainan lyhennykset. Onko ne menneet automaattisesti tililtä vai jääneet maksamatta. Äh Tililtä puuttuvat rahat ja siellä olevien riittävyys vaivaa koko ajan. Autoa en ole ajanut vuoteen enkä tiedä saanko milloinkaan. Kolautin itse aivoni jotain vuosi sitten. Meni muutama kuukausi ennen kuin olin tässä maailmassa. Pääkoppa on leikattu ja joku lommo on jäänyt. Välillä on nyt ihan selkeän oloista ja välillä ottaa vain aivoon Haluan lomalle jonnekin toiseen maisemaan, mutta miten? Lääkäri ei ole laittanut enkä muista itse sitä edes tivata siellä käydessä. Siis edes kuntoutukseen. Olen hakenut Kelan kautta kuntoutukseen, mutta en päässyt. Oma tili ei näytä hyvältä. En enää varmaan viitsi lähteä. Hakeminen, lääkärit ja Kela ärsyttää. Omat kirjoitusvirheetkin ärsyttää. Mulla on siis aivovamma tapaturman seurauksena, mutta tota aivoverenvuotoa olen ruvennut miettimään. Olen muistellut senkin tapahtuneen, mutta nyt en tiedä ihan varmasti. Sairaalat, lääkärit, hoitajat ja ihan kaikki ärsyttää ja ottaa viimeisiinkin aivosoluihin. Niihin mitä on jäljellä. Joku solu vipeltää. Nettiä selaan ihan vain huvikseni ja jos jotain tekemistä keksisi. Ensin tietenkin pitäisi keksiä jostain rahan tuloa, että pääsisi toisiin maisemiin - edes välillä. On tylsää. Ilman omaa autoa on mahdoton olla, kun ei pääse minnekään. Ihan totta, kun ei ole julkista liikennettä. Asun tosi korvessa. Kun on tosi ärsyyntynyt voi keksiä jotain.rn

Sivu on päivitetty 02.12.2011

TERVE24