Rekisteröidy käyttäjäksi!

Kirjaudu

Tervetunnus

Salasana

Unohditko salasanasi?
Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.

Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:

» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa
» Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa
» Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa
» Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa
» Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Terve Rekry: CV:n jättämistä varten

Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.

Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!

SAIRAUSKOKEMUKSET Etusivulle
Terve Media palveluissa on tällä hetkellä 0 rekisteröitynyttä keskustelijaa. Ohjeet

Hae
keskustelusta
Keskustelua
Nimimerkkiä

Suosituimmat
Syöpätaudit:
Kalkkeutumaa rinnassa

(06.05.2012 klo 23:08)
Naistentaudit:
£ûcheap snapback hats|sna...

(09.05.2012 klo 09:39)
Syöpätaudit:
Todettu KML

(15.05.2012 klo 23:27)

HENGITYSELINTEN SAIRAUDET Tupakointi Nikotiinituotteiden korke...

Järjestä:   Vaihda näkymää: 
Viestin aihe: Nikotiinituotteiden korkea hinta
Nimimerkki: Hinnat alas!!!! Lähetetty: 26.08.2006 klo 12:51
Nikotiinituotteiden tulo ruokakauppoihin oli tosi hyvä juttu, puhuttiin paljon, että nyt hinnat laskevat. mm. Yliopiston apteekki ilmoitti, että se alentaa ruokakauppamyynnin seurauksena 11 % hintoja (siis vähintään tuon verran hinnoissa oli ilmaa!).

Ainakin minä olin pettynyt, kun hinnat eivät lopulta laskeneetkaan - ei apteekeissa eikä ruokakaupoissa. Nikotiinituotteet on edelleen liian kalliita!
Viestin aihe: Nikotiini ja sen korvikkeet ( RE: Nikotiinituotteiden korkea hinta )
Nimimerkki: Polttanut 43v. Lähetetty: 25.10.2006 klo 07:29   
Poltin 43v. ja sitten lopetin kerrasta poikki. En tarvinnut laastareita en myöskään purukumia.Ajattelin että minä en halua toisesta riippuvuudesta toiseen.Kun tein lopettamis päätöksen itselleni selväksi niin se oli sillä siisti. Nyt olen ollut polttamatta melkein 4 v.ja on mennyt oikein hyvin. Mieheni lopetti vuosi sen jälkeen ja oli polttanut 50v.Tupakka riippuvuus on pitkälti tapa.Minusta tuntuu että on paljon vaikeampaa laihduttaa kun lopettaa tupakointi. Nyt on ihanaa kun vaatteet eikä hengitys haise tupakalle eikä rahaa pala ainakaan tupakkaan.Ostin itselleni tietokoneen ja saan (näppitöitä)siinä.Tsemppiä kaikille lopettajille, kyllä se onnistuu kun päättää. Ostakaa sillä rahalla jotain kivaa itselenne.
Viestin aihe: kans ( RE: Nikotiini ja sen korvikkeet )
Nimimerkki: olen Lähetetty: 01.04.2007 klo 13:50   
polttanu 45 vuotta,sain keuhkoahtaumataudin, oli oakko lopettaa,luulin sen olevan paljon vaikeenpaa,ko se sitte olikaan,ostin nikotiinipurkkaa monen vahvusta ja valmistauduin kärsimään,loppujen lopuksi se oli kuitenki aika helppo juttu kun ensin olin sen päättäny. Nyt oon ollu ilman tupakkia vuoden ja kuukauden,ja hyvin on menny .ahdistus loppu ja melein kaikki voimat on palautunu B.Minä myös ostin tietokoneen jota tässä nyt käytän laitan sen rahan osamaksuihin mikä ennen meni tupakkaan
Viestin aihe: HIENOA JA ONNEA MYÖS MUILLE LOPETTAJILLE!!! ( RE: Nikotiini ja sen korvikkeet )
Nimimerkki: EI IKINÄ! HUUME NIKOTIINILLE JA MALLAKSELLE JNE... Lähetetty: 03.09.2009 klo 12:32   
HIENOA JA ONNEA MYÖS MUILLE LOPETTAJILLE!!! TOIVOTAAN, ETTÄ NUO HUUMEET KIELETÄÄN LAILLA JA ONNEA SIIS SINULLE JA MIEHELLESI MYÖS. PITÄKÄÄ AINA LIPPU KORKEALLA JA ÄLKÄÄ ANTAKO NOIDEN HUUMEIDEN ENÄÄ HOUKUTELLA JA KERTOKAA SIITÄ MYÖS MUILLE EI KOSKAAN KANNATA KATSOAKAAN NIITÄ. TUNTUU HYVÄTLÄ JA RAHAA KYLLÄ SÄÄSTYY PALJON! EI MIHINKÄÄN JÄÄ KOUKKUUN SITÄ VAAN KUVITTELEE. PITÄISI PERUSTAA PUOLUE NIMELTÄ: SAVUTTOMUUDEN, RAITTIUDEN JA SIVEELLISYYDEN PUOLTAJAT (SRS)

Sivu on päivitetty 02.12.2011

TERVE24