Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.
Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:
» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa » Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa » Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa » Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa » Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Terve Rekry: CV:n jättämistä varten
Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.
Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!
Onhan se todella ikävää, ettei pikaystäväsi halua
mennä lääkäriin.Minä olen epileptikko ollut vuodesta 2007 alkaen. Sain, jouduin kokemaan epi-
leptisen kohtauksen, joka oli todella karmea kokemus, ainakin aivoihin välittyi karmeana, ehkä
se ei ulos päin näyttänyt juuri miltään. Tuntui
kuin joku olisi kieltä kiertämällä repinyt irti.
Äitini soitti ambulanssin. Sairaalassa määrättiin
epilepsia-lääkitys. puoli vuotta kului ja uusi
kohtaus tuli. Tajusin kohtauksen tulevan ja aloin
asettua lattialle pitkäkseni.Nousin tuolilta, mutten ehtinytkään pitkäkseni, vaan kaaduin lat-
tialle. iskin leukani kynnykseen, kynsilläni
revin kolme vanaa silmien alle. Haavoista vuoti
verta runsaasti lattialle. Siinä verilammikossa
sitten makasin ennen kuin tyttäreni tuli paikalle ja taas sairaalaan. Epilepsialääkitystä
nostettiin 50%.Tuosta lähtien olen saanut viettää
kohtauksetonta elämää. Olin sairastanut kaksi
aivoverenvuotoa, joista minun ei pitänyt lääkäreiden ennustaan mukaan jäädä henkiin lainkaan. Olin kuitenkin onnekas kun saan täällä
vielä taivaltaa. Aivoverenvuoto on putkivika, joka arpeuduttuaan aiheuttaa aivoissa sähkövian,
siis epilepsian.Nuo aivoverenvudot olen jorenkin
pystynyt hyväksymään, mutta tuota epilepsiaa en
sit millään, ainakaan vielä. Ei silti, en ole
suostunut tuntemaan katkeruutta, vaan olen yrittänyt elää normaalia elämää, vaikkakin
usein illalla yksinäni hieman pelottaakin.Asun
yksikseni, lääkkeet otan milloin muistan, kuitenkin kohtuullisen hyvin.Ajokielto tietenkin
tuli, jota en uskonut, koska ajokortti on vieläkin lompakossani.Alkuun kun en uskonut ajokieltoon, ajoin paljonkin autoa, kunnes tyttäreni myi sen. Mikä ei tapa, se vahvistaa.
Hyvää jatkoa elämällenne. Terveisin Tepsu.