Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.
Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:
» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa » Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa » Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa » Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa » Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Terve Rekry: CV:n jättämistä varten
Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.
Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!
hei,onko kenellekään tehty helttojen poistoo,mulla edessä operaatio.olisinkin jhalunnut tietää millanen se on ja onko pitkä kipukausi odeeltavis.mites ennen sinne menoo,pitääkö tyhjentää suolisto,mulle tuli vaan lähete ei oheita miten toimia ennen sinne meno..hiemen pelottaa koko toimenpide,toivottavsti onnistuu hyvin ja pääsen eroon ikävästä vaivastani..
Nimimerkki: elämä on ihanaa Lähetetty: 03.03.2010 klo 17:53
Minulle kyseinen helttojen poisto tehtiin kaksi viikkoa sitten ja kipua ei enää ole lainkaan. Suosittelen lämpimästi suoliston tyhjennystä ja kunnollista sellaista. Ulostaminen on äärimmäisen hankalaa ensimmäisen viikon ajan, mutta sitten helpottaa. Kipulääkettä en tarvinnut kuin kolmena päivänä leikkauksen jälkeen, mutta laksatiivia käytän edelleen. Suihkuttelulla pidän haavat puhtaina ja rasvailen tarvittaessa ihan Bevita R voiteella aamuin illoin. eli ainakin minulla operaatiosta toipuminen oli nopeaa, mutta toisenlaisiakin kokemuksia olen kuullut. Onnea operaatioon