Rekisteröidy käyttäjäksi!

Kirjaudu

Tervetunnus

Salasana

Unohditko salasanasi?
Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.

Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:

» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa
» Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa
» Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa
» Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa
» Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Terve Rekry: CV:n jättämistä varten

Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.

Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!

SAIRAUSKOKEMUKSET Etusivulle
Terve Media palveluissa on tällä hetkellä 0 rekisteröitynyttä keskustelijaa. Ohjeet

Hae
keskustelusta
Keskustelua
Nimimerkkiä

Suosituimmat
Syöpätaudit:
Kalkkeutumaa rinnassa

(06.05.2012 klo 23:08)
Naistentaudit:
£ûcheap snapback hats|sna...

(09.05.2012 klo 09:39)
Syöpätaudit:
Todettu KML

(15.05.2012 klo 23:27)

SILMÄTAUDIT Glaukooma glaukooma

Vaihda näkymää: 
Viestin aihe: glaukooma
Nimimerkki: justiina Lähetetty: 02.12.2010 klo 16:56
Minun isälläni oli glaukooma, ja hänen toinen silmä meni sokeaksi, hän itse sanoi, että se johtui kaulan verisuonien tukkeumasta, joka leikattiinkin, mutta näkö oli mennyt. Kun hän jäi leskeksi, hän ei tiputtanut glaukoomalääkk. vaan niitä oli kaapissa iso pino. Itse sairastin migreeniä, (ankaraa) 12v. lähtien, ja vanhempana optikko ohjasi silmälääkärille, joka heti kysyi, onko suvussa glaukoomaa, ja onko migreeniä. Olin tays.tutkimuksissa, ja todettiin sairaus. Pari kk. lääkityksen aloittamisesta silmäni olivat niin kipeät, etten voinut pitää auki niitä. Sitten todettiin, että olin allerginen glaukoomalääkk. Vaihdettiin uudet, ja todettiin, että olen myös allerginen ko.lääkkeiden säilöntä-aineelle. Joudun myös käyttämään kosteustippoja, sjögrenin syndrooman takia. Nyt menee hyvin silmien kanssa. Kertakäyttöpipetit kost. ja Xalatan-glaukoomaan. Jos sinulla on migreeni, ja sukuras. glaukooma, mene n. 40.v. tutkimuksiin1

Keskustelun kulku:
  glaukooma 02.12.2010 klo 16:56

Sivu on päivitetty 02.12.2011

TERVE24