Rekisteröidy käyttäjäksi!

Kirjaudu

Tervetunnus

Salasana

Unohditko salasanasi?
Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.

Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:

» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa
» Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa
» Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa
» Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa
» Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa
» Terve Rekry: CV:n jättämistä varten

Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.

Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!

SAIRAUSKOKEMUKSET Etusivulle
Terve Media palveluissa on tällä hetkellä 0 rekisteröitynyttä keskustelijaa. Ohjeet

Hae
keskustelusta
Keskustelua
Nimimerkkiä

Suosituimmat
Syöpätaudit:
Todettu KML

(15.05.2012 klo 23:27)
Naistentaudit:
£ûcheap snapback hats|sna...

(09.05.2012 klo 09:39)
Hengityselinten sairaudet:
kipu poskionteloissa

(18.05.2012 klo 10:05)

Uusimmat
Hengityselinten sairaudet:
kipu poskionteloissa

(18.05.2012 klo 10:05)
Syöpätaudit:
Todettu KML

(15.05.2012 klo 23:27)
Naistentaudit:
£ûcheap snapback hats|sna...

(09.05.2012 klo 09:39)
Syöpätaudit:
Kalkkeutumaa rinnassa

(06.05.2012 klo 23:08)
Ihotaudit:
Ontelosyylät

(30.04.2012 klo 14:37)

SYDÄN- JA VERISUONITAUDIT Sepelvaltimotauti Fibromyalgian tiedotamine...

Vaihda näkymää: 
Viestin aihe: fibrolainen
Nimimerkki: siipirikko Lähetetty: 19.06.2011 klo 22:13   
Hei!
Vaikka tämä ei tähän osioon kuulu vaan tuonne Fibro puolelle, niin vastaan muutaman sanasen.

Olen samaa mieltä kuin maiju eli kannattaa pyytää lähete fysiatrian erikoislääkärille, sillä hän jos ketä on perehtynyt fibroon.
Itsellä todettiin jo -94 ja silloin se oli korvien välissä siis lääkäreiden mukaan ja kun ei itsekkään oikein tietänyt kun kaikenlaisia oireita oli.
Nyt siihen jo vuosien varrella on tottunut sekä tunnistaa oireet ja osaa niiden kanssa tulla toimeen.
Minulla todettiin vaikea-asteinen eli todella kivulias oireineen, uni häiriöt, kankeus jne.. lista on pitkä.
Minua on tutkittu monet erikoislääkärit ja samaa sanovat jotta tulehduskipulääkkeitä ei tule syödä, sillä fibro ei ole mikään tulehdusperäinen sairaus.
Liikunta olisi A&O kenelle se sopii ja jos on hyvä lääkäri suhde niin hyvä sopiva lääkityskin löytyy.
Tuo Lyrica on monelle ollut sopiva, vaan minä en voi sitä käyttää, harmi.
Talvisin avanto uinti, mutta sauna pahin vihollinen (iltasella) päivällä nautinto.
Konstit on monet ja jokainen kokee yksilönä mikä mitenkin sopii.
Eli kun toinen tykkää tyttärestä niin toinen äidistä sanonta vaan....

Myös kannattaa hakeutua kelan kautta sopeutusmisvalmennus kursseille ne ovat todella antoisia josta saa koko paketin itselleen ja siten saa eväitä fibron kanssa elämäänsä.

Mie olen pärjännyt 17 vuotta eikä ole mukava vieruskaveri, mutta pärjätty on joskus hyvin ja joskus huonommin .

Siis pyydä lähete ja kerro kuulumisia
Hyvää ja aurinkoista kesää kaikille fibrolaisille

Keskustelun kulku:
  Fibromyalgian tiedotaminen!? h... 05.06.2011 klo 16:57
   Oikealle lääkärille!

08.06.2011 klo 16:42
   fibrolainen

19.06.2011 klo 22:13

Sivu on päivitetty 02.12.2011

TERVE24