Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.
Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:
» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa » Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa » Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa » Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa » Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Terve Rekry: CV:n jättämistä varten
Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.
Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!
Nimimerkki: Turhautunut Lähetetty: 22.01.2012 klo 18:47
Eli menetin tuossa elokuussa kaikki karvat kehostani, minulla on myös erittäin kuiva iho ja paino noussut. Lämpimän tunne kasvanut, huomannut sen että nykyään suihkussa tarvin todella lämmintä vettä jota en ennen pystynyt sietämään. Olen käynyt kaksi kertaa kilpparikokeissa. Ensimmäisellä kerralla TSH oli vähän yli 5 ja toisella kertaa 4.7, T4V oli normaalirajoissa. Lääkäri vain nauroi minut ulos, mutta haluaisin silti kokeilla tyroksiinihoitoa, sillä en pysty hyväksymään miten sosiaalisesta todella runsaskarvaisesta miehenalusta tuli tällainen kalpea kalju? Ehdottakaa, joitain ymmärtäviä lääkäreitä.
Viestin aihe: Lääkärikeskuksesta kysymällä ( RE: Kilpirauhsen vajaatoimintaa(ko) )
Nimimerkki: Hymytyttö Lähetetty: 24.01.2012 klo 07:25
Kyllä kai asia täytyy selvittää, kun epävarmuus vaivaa ja huolettaa. Minä menisin yksityiselle sisätautien erikoislääkärille, vaikka maksaisikin. Epävarmuus kalvaa ja huolettaa, varmuus täytyisi saada terveyskysymyksissäkin.
Viestin aihe: RE: Lääkärikeskuksesta kysymällä ( RE: Lääkärikeskuksesta kysymällä )
Nimimerkki: Ei nimimerkkiä Lähetetty: 29.01.2012 klo 17:06
24.01.2012 Hymytyttö kirjoitti: Kyllä kai asia täytyy selvittää, kun epävarmuus vaivaa ja huolettaa. Minä menisin yksityiselle sisätautien erikoislääkärille, vaikka maksaisikin. Epävarmuus kalvaa ja huolettaa, varmuus täytyisi saada terveyskysymyksissäkin.
minulla subkliininen hypotyreoosi, viimeisin lausunto.Tämäntyyppisessa tilanteessa lääkitys ei välttämätön.Mikäli Thyroxinin käytön aikana oli enemmän esim.rytmihäiriöitä tai hikoilua, en suosittele Tyroxinin uudelleen aloitusta.Jos taas vointi on jollakin tapaa huonompi,esim palellusta, väsymys kudosturvotukset lisääntyneet tms voidaan olettaa,että oireet ovat lisääntyneet Thyroxinin lopetuksen jälkee, suosittelen Thyroxinin uudelleen aloitusta Minulla TSH oli 481 5/2011 aloitin itsenäisesti Tyroxini lääkityksen,
Nimimerkki: Ei nimimerkkiä Lähetetty: 29.01.2012 klo 17:14
29.01.2012 Ei nimimerkkiä kirjoitti: minulla subkliininen hypotyreoosi, viimeisin lausunto.Tämäntyyppisessa tilanteessa lääkitys ei välttämätön.Mikäli Thyroxinin käytön aikana oli enemmän esim.rytmihäiriöitä tai hikoilua, en suosittele Tyroxinin uudelleen aloitusta.Jos taas vointi on jollakin tapaa huonompi,esim palellusta, väsymys kudosturvotukset lisääntyneet tms voidaan olettaa,että oireet ovat lisääntyneet Thyroxinin lopetuksen jälkee, suosittelen Thyroxinin uudelleen aloitusta Minulla TSH oli 481 5/2011 aloitin itsenäisesti Tyroxini lääkityksen,
yllämainittuun tekstiin tullut jostain puhelinnumero.Asia oli 5/2011 TSH oli 4.81 ja aloitin itsenäisesti Tyroxini lääkityksen.Minulla oli oireina myös karvojen ja histen lähtö muunmuassa)
Nimimerkki: Turhautunut Lähetetty: 02.02.2012 klo 23:46
29.01.2012 Ei nimimerkkiä kirjoitti: yllämainittuun tekstiin tullut jostain puhelinnumero.Asia oli 5/2011 TSH oli 4.81 ja aloitin itsenäisesti Tyroxini lääkityksen.Minulla oli oireina myös karvojen ja histen lähtö muunmuassa)rn
Miten sait aloitettua itsenäisesti tyroksiinin, haluaisin lisätietoja!